12:01

God morgon allihop!
Idag har jag inte alls sovit gott!
Jag sov runt 3 tiden, jag kunde inte sova på grund av att jag började tänka så jävla mycket den natten!
Det känns som att jag inte kämpar för någonting i mitt liv!
DEt känns som att jag skiter i skolan!
Jag vet att jag kan göra bättra av mig i skolan, men ändå väljer jag att inte göra de!
Mina betyg är faktiskt rätt så bra, men ändå är inte mina föräldrar nöjda med de jag gör!
För dom sitter jag bara framför datan HELA tiden!
Hur mycket jag än kämpar känns det som att jag aldrig någonsin kommer göra mina föräldrar stolta!
Specielt pappa!
Så ja, den natten handlade allting om de!
Hur mycket jag än försökte ta bort de tankarna ville de inte gå BORT!
Så istället tog jag upp en bokoch började läsa.
oohhh gud, ibland känns allting verkligen hopplöst!
Ne nu ska jag inte tjata mer! Min farbror kom precis hem till oss, så jävla tråkigt har jag!
Jag har ingen att umggås med, känner mig så jävla mobbad!
Idag blir det nog hemma, som alla andra tråkiga dagar!
Sen kanske jag ska gå ute en liten stund eller nåt,men någonting måste jag göra idag.
Det spelar ingen roll vad, bara det är nåt.

Ha en bra dag, byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0