12:42

Här kommer en fin dikt, som jag har tjuvat från, www.diktkonst.se

De hära dikten är inte kopierad eller baxad
Bara kommer från mitt hjärta och lite saxad
Hon blev dissad från paradisen men kom in i mitt liv
Vi blev kära kanske lika nära som hjulet under en lokomotiv
Diggar varje gång hon slår mitt nummer på luren
Då blir man glad som den dagen jag släpptes från buren
Varje gång grabbarna jidra, vill ut o ba flidra
Känns det som om någon ba kuttade hennes dyrbara vingar
Själen gör ont, i hennes ansikte ser jag henne sårad
Aldrig orolig du vara för i pizzerian din plats är lovad
Aboo min svenska inte bättre bli sens jag gick ut svenska 2
Men walla om nån taffsar på min brud det blir bråk
Habbibi min hjärta brinner mer för dig varje dag och det är sant
Älskar dig hoppas vi blir som Aldadin och Jasmin i arabiska land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0