20:57

Heeej!
Oj förlåt för att jag int har bloggat någonting idag.
jag kom precis hem!
Dagen började med att jag vaknade klockan tio, av min mamma  som kastade vatten på mig!
Jag skulle vakna för att vi skulle till min farbror. Vi hade så brottom att jag inte enss hann äta någon frukost!
Så vi gick hela jävla vägen dit, och solen var övedrivet varmt, så varmt att man mår illa!
Vi va där till fyra tiden, sen gick vi hem!
när vi kom hem , gick jag ut med mina små syskon ut till en gård, och lekte!
hur kul som helst!
kom nyss hem, tog precis en dusch, nu ska jag bara softa framför datan!

Min dagens outfit!  Tröja-Linex byxor-gina tricot Sjal-Åhlens skor-din sko


Min lilla susters outfit! tunika-indiska leggings-kappahl skor-weddins


Det godaste som finns när det är varmt, är vattenmelon!

Kommentarer
Postat av: Carro

åå tack va snäll du e :) <3 jag är halv grek/finsk. Vart kommer du ifrån? :D



Okej tack då vet jag, du är en av dem tävlande :D

2009-07-01 @ 21:51:08
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0