Kärlek!

Just nu sitter jag o lyssnar på kärlekslåtar!
Det känns som att jag vill ha nån nära mig! Han jag kan prata med om allting!
Han som jag kan krama, och pussa blöt!
Han som jag vet, alltid finns där!
Han som verkligen bryr sig!
Han som får mig att må bra när jag mår som sämst.
Han som ser att jag är ledsen, utan att jag säger det!
Han som blir glad varjie gång han ser mig.
Han som vill hålla min hand, och ta mig till världens ände.
Han som jag tycker luktar paradis.
Han som har de finaste läpparna.
Han med de söta gulliga hundögonen!
Han med de stora o trygga armarna!
Han som är snäll mot alla!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hoppas du har haft en bra dag! kram kajsa :)

2009-07-01 @ 21:40:18
URL: http://kkajsasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0